Viikonloppuna juteltiin kaveripiirissä asiakaspalvelusta yleisesti ja tulipa siinä sitten puhuttua pikavippienkin asiakaspalvelusta. Kaverini oli hiljakkoin ottanut pikavipin - ei nyt edes muistanut mistä - ja yritti soittaa ja sähköpostitella sitten tähän ko. yritykseen kysyäkseen viikon pidennysaikaa lainan takaisinmaksulle. Maksulliseen palvelunumeroon soittaminen ei tuottanut sitten mitään tulosta, todennäköisesti vain ison puhelinlaskun, samoin tähän päivään mennessä ei kaverini ole saanut sähköpostiinsa vastausta. Eikö ole aika karseata? Luulisi nyt minkä tahansa yrityksen asiakaspalvelun olevan niin tärkeä osa liiketoimintaa ettei sitä voi jättää hoitamatta? Vai mitä täh?

Sen kerran, kun mä olen pikavippien kanssa asiakaspalvelua tarvinut niin se on mun "vakipaikassa" Ainalainassa toiminut moitteetta. Puheluun on vastattu aina, sähköpostista puhumattakaan. Mun mielestä se antaa yrityksestä melko paljon paremman kuvan, silloin kun saa asiakaspalvelusta apua silloin kun sitä tarvitsee. Ja pelkkää plussaa on tietysti vielä ystävällinen palvelu Nauru.